piątek, 27 października 2017

156. Kringle/Cukrówki!
Hej kochani,w dzisiejszym poście pokaże Wam woski od Kringle oraz przepyszne krówki cukrówki!
Kringle--> to internetowy sklep,gdzie znajdziecie przeróżne Wasze ulubione zapachy wosków oraz świec,które są idealne na jesienną pogodę, jaką mamy teraz oknem. Znajdziecie tam kolekcje takie jak : kwiaty i owoce,ciepło i las, rześkie i świeże,smakołyki,skarby jesieni i świąteczni ulubieńcy,więc jestem pewna,że każdy znajdzie coś idealnego dla siebie.Są tam też różnego rodzaju dekoracje,np. kominki, zobaczcie sami --> KLIK
Jako pierwszy pokaże Wam wosk : CHERRY BLOSSOM - jest to wosk,o zapachu kwiatowym, bardzo delikatnym,ale zarówno bardzo słoodkim  i świeżym. KLIK
PINK GRAPERFRUIT- kolejny wosk,to ten w którym jest zakochana,zapach jest obłędny, stał sie on moim ulubieńcem, pachnie przepięknie,a zapach bardzo szybko się rozchodzi po pokoju. Jest on świeży,soczysty,energetyczny KLIK
Kolejny to FRENCH LAVENDER cudowny lawendowy zapach,bardzo delikatny, nie duszący zapach,polecam! KLIK
PINEAPPLE SUNSET bardzoo wakacyjny zapach,pozwala przenieść się do tego czasu, ananas z imbirem idealne połączenie! KLIK
BLUBERRY MUFFIN wąchając ten wosk,możemy poczuć prawdziwego muffina,idealny zapach muffina z borówkami świeżo upieczonego. KLIK

Opowiem Wam jeszcze o przesmacznych krówkach, pochodzących ze sklepu cukrówki,jak już wyżej wspominałam. Są one pakowane w słodkich opakowaniach jak możecie zobaczyć na zdjęciu,w jednych opakowaniu znajdują się 4 krówki, w smaaku są najlepsze naprawdę na się ochotę na więcej ;)
Krówki --> KLIK












29 komentarzy:

  1. Ale mnie teraz naszła ochota na krówki, a nie mam w domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbowałabym woski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zapachy ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobiłaś mi ochotę na krówki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam woski od Kringle :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te woski i je uwielbiam :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/czerwien-i-sukienka-w-gwiazdki.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj muszą pięknie pachnieć a te krówki :) Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez miałam ochote ostatnie na nie słyszalam same dobre opinie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. marzy mi się teraz jakiś fajny zapaszek do mieszkania, ale czesto boli mnie głowa po zapachowych świecach

    OdpowiedzUsuń
  10. Już od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem takiego wosku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi, interesting post. I am your new follower 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam krówki haha :D Są idealne. Bardzo spodobał mi się Twój blog. ♥
    Pozdrawiam zyskałaś nowego stałego czytelnika :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielką fanką krówek nie jestem, ale spróbowałabym tych, które pokazałaś. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesień uwielbiam wlaśnie za to, że można siedzieć wieczorami przy pięknie pachnących świecach, lub woskach <3
    uwielbiam !

    wszystkie 12zł
    mogę też prosić o kilka klików u mnie ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne opakowania mają te woski ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG przesyłka od Kringle jest świetna, bardzo fajny pomysł z tymi krówkami- miło:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Kringle są świetne już sobie wyobrażam zapachy:)

    OdpowiedzUsuń