wtorek, 17 października 2017

154. Swiss Image!
Hej kochani,dzisiaj post z szamponem i odżywką od Swiss Image. 
Swiss Image to marka,w której produkty są oparte na wyciągach zawierających wysokie stężenie czystych ekstraktów ziół alpejskich. Sama marka posiada szwajcarską recepturę.Produkty testowane są dermatologicznie, a co najważniejsze chronią skórę głowy przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Produkty wytwarzane są z efektem anti-age. Szampon z odżywką,który otrzymałam tworzą wspaniały duet. Te które mam Mają za zadanie chronić kolor po farbowaniu oraz je pielęgnować. Włosy po szamponie świetnie się układają, sama odżywka nie obciąża włosów i nie przyklapuje ich. Włosy stają się bardziej błyszczące dzięki odżywce,a dzieki szamponowi nawilżone. Odżywka jest wyprodukowana na bazie alpejskiej wody glacjalnej,która posiada wyjątkowe właściwości i czystość. Moje włosy po farbowaniu były bardzo zniszczone i słabe,na dodatek szorstkie, po miesięcznej kuracji zauważyłam,że stały się znacznie mocniejsze i odżywione! Jeśli też macie ten sam problem z włosami po farbowaniu to zapraszam Was do zapoznania się produktami.
Szampon i odżywka --> KLIK




15 komentarzy:

  1. mam jeszcze szampon i odżywkę z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych produktów, a tak samo raz na jakiś czas farbuję włosy i szukam czegoś regeneracyjnego :) Z całą pewnością wypróbuję po kolejnym zabiegu :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Polikałam i zachęcam do tego samego na moim blogu. :) Może masz ochotę na wspólną obserwację?

    Pozdrawiam w ten pochmurny dzień,
    Tsukiakari z murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa firma.Zapraszam na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam ich produktów, jestem mega zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uzywalam ale po skończeniu opakowania mam wrażenie ze zaczely wypadac mi wlosy ;-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie nie znana mi marka

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie używam tej serii do włosów farbowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam do tej pory o tej marce :)

    ps. cudowne buty

    OdpowiedzUsuń
  10. całe szczęście włosów już nie farbuję, ale dobrze, że Tobie udało się znaleźć produkt, który poprawia kondycję Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie słyszałam o marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej marki, muszę się za nią pooglądać :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj nie znam tych produktów. Ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń