niedziela, 22 października 2017

155. Moleo/Rosegal!
Heej kochani dzisiaj post z ciekawym sklepem,który ostatnio odkryłam przypadkiem.Sklep ten jest podobny do allegro, są tam różne kategorie znajdziecie mnóstwo różnych rzeczy,ubrania,kosmetyki,przedmioty do domu zobaczycie sami --> KLIK
Ja mam Wam do pokazania Dwa podkłady,które sobie wybrałam,są obydwa z Eveline. 
Pierwszy z nich to podkład Magical colour correction CC cream,który ma za zadanie korygować, rozświetlać i matować. Kolor jaki wybrałam dla siebie to light beige numer 50. Jest on bardzo lekki i bardzo jasny,pasuje idealnie do mojej także jasnej cery. Daje skórze naturalny odcień,ukrywa niedkonałości,szybko się wchłania,a co najważniejsze dłuuugo się utrzymuje! 
Podklad -->KLIK
Drugim podkładem jaki wybrałam jest Super Match Full HD 16h 2w1 podkład i korektor. Niestety tak jak widzicie na zdjęciu jest on troszkę ciemniejszy niż poprzedni,a szkoda. Jego konstytencja jest bardzo fajna,ma mocne krycie,a efekt jest półmatowy. Zobaczacie sami : 
Podkład --> KLIK





Znacie Moleo? :)

Mam jeszcze Wam do pokazania klika ciekawych rzeczy na Halloween,propozycje te pochodzą ze sklepu Rosegal,który ma naprawdę ciekawy asortyment. Oprócz ubrania,dodatków,znajdziecie tam różne dodatki do domu,zobaczcie sami : 
Rosegal --> KLIK
Bede Wam wdzięczna jeśli poklikacie w linki :)






KLIK
KLIK
KLIK
KLIK

33 komentarze:

  1. ŚWietna lista, lampki mi się bardzo podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne ozdoby<3 https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Eveline uwielbiam odżywki do paznokci!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkład nie dla mnie :) . Jak fajny nietoperz :) to już wiem gdzie szukać stroju na Halloween

    OdpowiedzUsuń
  5. 23,20$, 3,66$, 9,99$, 6,01$, 13,99zl

    mogę prosić o to samo ? :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam melo. A co do kremu CC uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana poklikałam - 23,20$, 3,66$, 12,01$, 6,01$ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię produkty Eveline :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/stylizacja-w-kolorach-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny nietoperz;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten Magical mnie intryguje, chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikane :) Dla mnie kiepsko się te CC sprawdziły, ale moja cera jest bardzo wymagająca i ciężko doprać mi podkład idealny z, którego byłabym w pełni zadowolona. Taka moja perełka to Rimmel Wake me up.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o Moleo, ale na pewno zajrzę na raz. Bardzo spodobała mi się ta strona. Oczywiście poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam ale mysle ze chetnie wyprobuję !

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używam takich podkładów z Eveline.
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam jeszcze żadnego z tych podkładów, zostaję tu z Tobą na dłużej! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile Halloweenowych inspiracji :) Super
    Kliknełam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne halloweenowe propozycje:) poklikałam i również obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Lampiony dyniowe oraz poszewka na poduszkę fajnie się prezentują. :)
    Klik: $23.20, $3.66, $10.83, $6.01
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. poklikane :)
    poducha najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Firmy kosmetycznej nie znam. Za to poduszka na Halloween i dynie są świetne !
    Zapraszam na mój blog https://migliorevita.blogspot.com/2017/10/choker-jak-nosic.html :)

    OdpowiedzUsuń
  21. poklikane - lampiony dyniowe sa super - ta poduszka też

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne jest halloween tylko tak krotko trwa

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszwgo sklepu nie znaju. Moleo? Poki co wsrod moich znajomych nawet o nim nie slyszalam. Pora to znienic 😊 za to rooooosegal fiu fiu znam i baaaaaardzo lubie.poklikalam CI (Koncowka linku 862)

    OdpowiedzUsuń