czwartek, 2 listopada 2017

157. YASUMI/ZAFUL!
Heej kochani,dzisiaj kolejny post z dwiema maskami na oczy. Są to super maski,gdy jesteśmy zmęczone po całym dniu i nie wyglądamy już tak idealnie jak porankiem, a chcemy gdzieś wyjść wieczorem lub też po całej nocy nieprzespanej chcemy dobrze wyglądać. Maskę tą wystarczy na 15 minut nakleić na okolice oczu,tak by przylegała do skóry twarzy. Muszę Wam powiedzieć,że zaskoczyła mnie bardzooo na plus, faktycznie znika zmęczenie,a nasza skóra jest jakby orzeźwiona! Maska przeznaczona jest do jednokrotnego użytku, ma świetną szatę graficzną,zobaczcie sami : 
Maska -- > KLIK
A jej cena to 27 zł, myślę że warta swojej ceny za takie efekty,wypróbujcie same :)



Mam jeszcze Wam do pokazania stylizację z Zaful, jest to połączenie sweterkowej białej sukienki z wycięciami na ramionach ze skórzaną kurtką. Do tego zestawu torebka i wysokie kozaki,co sądzicie ?
Będę wdzięczna za kliki :)





ZAFUL -- > KLIK
Double 11 1. KLIK
2.KLIK
3.KLIK
4.KLIK

33 komentarze:

  1. Ogladalam te torebke :). Butki mam identyczne, ale z polskiego sklepu: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Tę kurtkę mam od jakiegoś czasu w koszyku i nie mogę sie zdecydować :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rzeczy, zwłaszcza kozaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie nie lubię sweterków z odkrytymi ramionami, bo w nich marznę:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się połączenie tych ubrań i dodatków. Idealnie trafiły w mój gust <3
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Maseczka wygląda ciekawie :) Sweterko-sukienka wygląda fajnie - ale zastawiam się nad przydatnością takiego cuda - czy nie będzie w tym zimno? W końcu sweterek to ubranie na zimę, a dziury na ramiona nie pasują do tej pory roku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek z odkrytymi ramionami jest uroczy ♥ Ale ja bym w takim zamarzła :D


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta maska bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kozaki są świetne! Niedawno też sobie takie sprawiłam :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie wysokie kozaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Great selección! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam gotowa kupić polecane maski, ale 27zł to dla mnie przesadzona cena, skoro plasterek z ogórka zadziała tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta maska to zdecydowanie coś dla mnie, moje oczy ciągle wyglądają na zmęczone :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy ale torebka i buty cudo :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/klasyczny-paszcz-i-botki-w-hafty.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie podoba mi się sukienka
    Oczywiście poklikane

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna sukienka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta torebka jest świetna mam podobna <3

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawa jestem tych masek :) a rzeczy z Zaful bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Klikłam w rzeczy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/miekkosc-weluru.html

    OdpowiedzUsuń