wtorek, 7 listopada 2017

158. Molash/ Sheyle!
Heej kochani dzisiaj post o odżywce do rzęs oraz dwóch przepięknych naszyjnikach.
Zacznijmy od odżywki Molash, odżywkę tą nakładamy na górną linię rzęs,tak jakbyśmy malowały się eyelinerem, więc sama aplikacja jej jest bardzo prosta. Używając odżywki regularnie codziennie wieczorem zauważyłam zniewalające efekty, możecie sami zobaczyć na zdjęciu. Odżywka ta przyspiesza wzrost rzęs, wydłuża je co jest zdecydowanym plusem jej, wzmacnia i poprawia kondycję. Po miesiącu stosowania widać znaczącą różnicę, oprócz długości,rzęsy są także grubsze. Odżywka jest naprawdę bardzoo wydajna,nadal mam ją. 
Na stronie Molash znajdziecie także eyeliner w kredce z temperówką. Kredka jest bardzo miękka,przez łatwo możemy narysować kreski. Zamykamy oko,naciągamy delikatnie powiekę i malujemy, możemy również najpierw narysować cienką kreskę,a później poprawić pogrubiając ją. 
Molash --> KLIK
Eyeliner --> KLIK





SheAyle - to sklep ze srebną biżuterią, znajdziecie tam naszyjniki, pierścionki, kolczyki, charmsy, bransoletki,a także męską biżuterię. Mają duży wybór, nie mogłam się zdecydować! W końcu wybrałam przepiękny krzyżyk oplatany małym serduszkiem,jest bardzo dobrze wykonany,a łańcuszek nie jest za długi. Również zdecydowałam się na drugi naszyjnik ze znakiem nieskończoności z dodatkiem fioletu : 
Krzyżyk --> KLIK
Znak nieskończoności --> KLIK










21 komentarzy:

  1. Ten znak niekonczonosci podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  2. też właśnie testuję tą odżywkę i jestem bardzo ciekawa efektów :)
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O tej odzywce nie slyszalam ale ciekawi mnie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzęsy faktycznie są dłuuugie! ;) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odzywka bardzo ciekawa, firmy nie kojarze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna i delikatna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię srebrną biżuterię :) ładne naszyjniki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo śliczny makijaż, podoba mi się! Masz cudowne rzęsy i buźkę! Obserwuje! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście Twoje rzęsy wyglądają zachwycająco :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki sam naszyjnik - ten z symbolem nieskończoności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzęsy piekne, a naszyjniki też warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kliknelam, fajna ta bizuteria

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach Twoje rzęsy!!! Zazdraszczam!!1

    OdpowiedzUsuń