piątek, 10 listopada 2017

159. Posterilla/Gamiss!
Heej kochani,dzisiaj kolejny post z przecudownymi obrazami od Posterilla. Na stronie tego sklepu znajdziecie szeroki wybór plakatów na ścianę, możecie dobrać do nich ramki z drewna tak jak to zrobiłam ja. Myślę,że każdy znajdzie coś dla siebie,ponieważ możecie wybierać z wielu kategorii : zwierzęta, motywujące cytaty,origami,przyroda,dla dzieci, miłość,plakaty do salonu,odręcznie rysowane, naprawdę ciężko się zdecydować,zobaczcie sami ---> KLIK
Ramy do zdjęć są w kolorze czarnym,białym oraz w naturalnym. Oczywiście musicie także dobrać odpowiednie rozmiary swoich obrazów.
Jakość samych plakatów jest świetna,a wraz z ramką wyglądają genialnie, ja zdecydowałam się na plakat z wieżą Eiffla z białym tłem, na plakat z cytatem Coco Chanel oraz plakat z marmurkowym tłem z napisem Hello, wszystkie bardzo mi się podobają.
Wieża Eiffla --> KLIK
Coco Chanel --> KLIK
Hello --> KLIK
A tutaj macie nowości --> KLIK





Również mam Wam do pokazania klika rzeczy z Gamiss, sklepu z odzieżą damską i męską oraz różnymi akcesoriami. Spodobał mi się niebieski płaszczyk z paskiem w talii, ocieplana kurtka dżinsowa oraz cieplutka kurtka z futrzanym kapturem, co sądzicie? :)
Będę wdzięczna za poklikanie w linki.





1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK

Gamiss --> KLIK





35 komentarzy:

  1. plakaty bardzo ładne :) świetna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Plakaty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten płaszczyk i kurtkę to ja bym baaardzo chętnie przygarnęła. Szkoda, że aktualnie jestem biedna jak mysz kościelna :<
    A co do plakatów.. ja jednak wolę ramki i wsadzanie swoich zdjęć :)

    https://szopit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie plakaty, mam ich sporo ponieważ czasami sama sobie coś tworzę:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam słabość do takich stylowych plakatów, aczkolwiek w moim mieszkaniu znajduje się więcej ważnych dla mnie zdjęć niż plakatów :)
    Pozdrawiam!
    www.w-fotelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszczyk świetny! poluję na taki!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne plakaty☺
    Ubrania też są świetne ☺
    Poklikałam
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Plakaty co raz częściej są ozdobą domów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Plakaty bardzo fajne lubię takie dodatki w domu, poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na kurtkę czarna czekam i cos nie moge sie doczekac

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo! <3 Ubóstwiamy takie plakaty! Ten z Coco Chanel wymiata! Świetny wpis kochana ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne obrazy <3
    www.konstylencja.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten obraz z oczami i wieżą Eifla :)

    wszystkie 34 zł + 33,69$, 25,76$
    mogę prosić rownież o kilka klikow u mnie ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega podoba mi się obraz z cytatem Coco Chanel i ta jeansowa kurteczka :) bardzo fajny blog, na pewno będę zaglądać tutaj częściej :) pozdrawiam gorąco i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta ostatnia kurtka bardzo mi sie podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. poklikane :)
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne obrazki :)
    obserwuję i zapraszam do siebie https://kaarolkaa95.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam podobny obraz w domu z sentencjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne porpozycje pokazałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. taki chce obraz :) a kurteczka nr 3 genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. plakaty podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No te plakaty wraz z tymi ramkami wyglądają świetnie :)
    Motyw wieży Eiffla chyba najciekawszy ;)
    Poklikałam 34, 34, 34 :)

    Nie przepadam za płaszczykami, a ten totalnie nie w moim guście, podobnie jak druga kurtka. Ale w tej trzeciej się po prostu zakochałam!
    33.69, 25.76, 20.41

    Owocnej współpracy :)

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny jest ten turkusowy płaszcz. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Raczej nie kupiłabym nic w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne są te plakaty musze takie zamówić do zdjęć mi się przydadzą :)


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń