środa, 22 listopada 2017

161. Biolndygo/ Black Friday - Rosegal!
Heej kochani,dzisiaj opowiem Wam o przepysznym maśle orzechowym z prażonych orzechów arachidowych. Jest to masło z kawałkami orzechów w skórce. Przeznaczone jest dla osób,które dbają o smukłą figurę, więc w pewnym sensie jest to fit masło orzechowe! Zawiera bardzo mało cukru,cuudownie pachnie i oczywiście smakuje. Zrobiłam z nim ciasto,zobaczcie jakie : 
Ciasto : 
-2 szklanki mąki ( 340g)
-1 szklanka cukru ( 220g)
-1 szklanka mleka (250ml)
-1 szklanka oleju ( 210ml)
-1 łyżeczka proszku do pieczenia 
-5 łyżek kakao
-3 jajka
Wszystkie składniki razem miksujemy,a później wlewamy do tortownicy. Pieczemy w 160 stopniach przez 50 minut. 
Później,gdy ciasto ostygnie przecinamy je smarujemy masłem orzechowym, ja dodatkowo zrobiłam polewę czekoladową i posypałam ją kokosem. 
Masło to znajdziecie tutaj --> KLIK 









Jak pewnie wiecie już w ten piątek jest słynny Black Friday, można wtedy upolować coś znacznie taniej, zajrzyjcie do Rosegal, mają naprawdę duuży wybór. Spodobała mi się torebka, cudowne czarne botki na grubym obcasie oraz buty na rzepy,które mają w środku futerko wyglądają super! Będę wdzięczna za poklikanie w linki :))









Sklep --> KLIK
Torebka --> KLIK
Szare buciki --> KLIK
Czarne botki --> KLIK


41 komentarzy:

  1. te buty z futerkiem super :D Na zimę idealne :D
    oczywiście poklikane :D

    zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się bardzo podobają te ostatnie botki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasto wygląda smakowicie ;) Zjadłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kliknięte☺
    Ciasto wygląda przepysznie 😍💞
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Murzynek w wersji orzechowej,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny jest ten czarny piątek, oczywiście pomagam - 19,39$, 34,73$, 35,11$ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ciasto wygląda przepysznie :) A linki poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam masło orzechowe :) szkoda, ze te ostatnie buty tylko czarne są :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś rozpocznie się szaleństwo sklepowe;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rosegal ma naprawdę świetny asortyment :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. wow Twoje ciasto wygląda mega smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciasto wyglada mega apetycznie! ❤️ Poklikane 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciasto chętnie bym spróbowała, tak apetycznie wygląda :) Torebka i szare buty extra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zjadła bym takie ciacho :)
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No chyba wpadnę do Ciebie na to ciasto :) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale bym zjadła to ciastko :D Mniam <3
    Drugie buciki mi sie podobają :D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. nawet sobie nie wyobrażasz jak bardzo zjadłabym jakieś ciacho :DD

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dzisiaj zrobiłam cisto Banoffe :)
    szkoda, że nie mam na stancji piekarnika, zrobiłabym też z twojego przepisu :)

    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny przepis :) myślę, że niebawem wykorzystam :) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Yummm. Ciacho wygląda pysznie ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznam szczerze, że nie przepadam za masłem orzechowym.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pycha :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mniam, ciasto wygląda niezwykle smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te botki cudne :))
    Ciacho wydaje się bardzo apetyczne, choć ja zrezygnowałabym z wiórków kokosowych - nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna torebka:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na orzechy mam uczulenie. :D
    Torebka jest genialna po prostu. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciasto pyszne i szare buciki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciasto wygląda wspaniale a z wyprzedaży jak najbardziej skorzystałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam te kozaczki, uwielbiam! :) A ciasto wygląda pysznie.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie skorzystam z przepisu. Smakowicie wygląda. Kozaczki świetne

    OdpowiedzUsuń