wtorek, 6 lutego 2018

176. Organits/Pablo Color!
Heej kochani dzisiaj pokaże Wam cudowny olejek do włosów,którego używam od dwóch tygodni, jest to kosmetyk pochodzący ze sklepu Organitis,możecie znaleźć go na instagramie,niżej podam Wam linka. Kosmetyki są robione ręcznie i w 100% naturalne,uwielbiam takie. Olejek znajduję się w szklanej buteleczce,codziennie wieczorem nakładam dosłownie trzy,cztery krople na końce włosów dzięki niemu włosy nabrały blasku,a końcówki nie rozdwajają się! Oprócz olejku testowałam jeszcze mydełko, które wprost rozpływa się,jest takie mieciutkie,również jest recznie robione,skóra po nim jest idealnie gładka i odświeżona,używam zawsze po kapeli. Jest ono z olejku kokosowego i olejku jojoba.
Organitis --> KLIK



Pokaże Wam jeszcze kolejne cudeńka od Pablo Color,ostatnio pokazałam Wam lakiery do paznokci,tym razem będą to kosmetyki do makijażu. Najbardziej przypadły mi do gustu szminki, są w mocnych kolorkach ale za to przepięknych. Mają kremową konsystencję i łatwo przeprowadzają się na ustach. Jeśli chodzi o błyszczyki to mają bardziej lejącą konsystencję,należy nałożyć więcej wartw,ale fajnie nawilżają usta. Na koniec moje ukochane cienie,wszystke kolorki przypadły mi do gustu,nadają się na codzień jak i jakieś okazje np.ten ciemniejszy kolorek.
Jak Wam się podobają kosmetyki? :)







Bardzo proszę Was także o poklikanie ww banery,które znajdują się na pasku bocznym,będę Wam wdzięczna ! :)

24 komentarze:

  1. Same cudeńka :) Jestem mega ciekawa tego olejku, muszę przetestować <3

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądają te produkty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam kolorówkę Pablo i jestem póki co zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane! Super kosmetyki, do makijażu szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam nic z tej marki ale zaciekawiłA mnie po tym wpisie ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te pomadki - super kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudeńka, szminki mają piękne odcienie :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobaja mi sie kolorki szminek

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne szmineczki! :)
    poklikałam w banery, mam nadzieję, że odwdzięczysz się kliknięciami w moim nowym poście <3
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne kolory tych szminek. Ciekawi mnie też olejek, nie słyszałam o nim wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie posty kosmetykowe :D poklikane w banery :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cienie mi się najbardziej podobają 😍
    Poklikałam ☺
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorki szminek bardzo ładne :)


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio olejuje włosy i jestem zachwycona efektami. Ciekawy ten olejek co opisujesz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne kolory mają cienie. Pomadki też :-)

    OdpowiedzUsuń