niedziela, 25 lutego 2018

180. Cocoa Locks/LS Lovees!
Heej kochani dzisiaj pokażę Wam po raz kolejny Cocoa Locks Hairshake,czyli kakao na porost włosów,o którym Wam już wcześniej wspomniałam,to już mój trzeci miesiąc stosowania i mogę szczerze polecić to kakao. Zauważyłam różnicę,taką że moje włosy stały się bardziej gęstsze,błyszczące i lepiej mi się układają,a wcześniej miałam z tym problem. Zdecydowanie szybciej rosną! Efekty widać już po miesiącu.
Opakowanie to wystarcza na jeden miesiąc, piję je codziennie rano z mlekiem i dodaje do tego dwie łyżeczki cocoa. Pomaga na włosy,a zarazem jest pyszne. Jest idealne dla wegetarianów,w 100% naturalne.
Znajdziecie je tutaj --> KLIK


LS Lovees,pokażę Wam jeszcze świetne ramiączka dopinane do stanika,stanowią element dekoracyjny na dekolt i plecy. Wystarczy odpiąć te ze swojego stanika i dopiąć te. Idealnie wyglądają w połączeniu z bluzką z dekoltem,potrafią urozmaicić prostą stylizację. Znajdziecie je tutaj --> KLIK
Te które ja wybrałam posiadają małe kółeczko i delikatną koronkę w kolorze czarnym,który będzie pasował do wszystkiego,natomiast z tyłu na plecach też mają takie same ozdoby. Moje to model Catherine,Julia. W sklepie znajdziecie więcej przepięknych szelek,zobaczcie same :)
Cała kolekcja tutaj --> KLIK
Mam dla Was także kod rabatowy -25% na hasło : LOVEES25 





17 komentarzy:

  1. Pięknie wygladaja u Ciebie te ramiaczka :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kakao dla mnie jest przesadnie słodkie :D wywaliłam do kosza :p
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie cocoalocks to totalny bubel. Może i kondycja włosów się nieco poprawiła, ale wzrostu tyle co nic. Być może przy dłuższym stosowaniu byłoby lepiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę musiała wypróbować to 'kakao', bo bardzo mnie zaciekawiło. A te ramiączka wyglądają naprawdę cudownie ! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowałaś mnie tym produktem na włosy ;) chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tym napojem na woły (nie umiem odmienić kakao xd) raczej się nie polubimy :) lecz te ramiączka naprawdę kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te Ramiaczka mega ladnie sie prezentuja na tobie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super są te ramiączka. Też mam w domu bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te ramiaczka.fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o czymś takim jak kakao na porost włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamietam, jak one byly mega popularne ok 2 lat temu, wtedy wszedzie szukalam takich ramiaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam ten produkt ale nie jestem jakoś dobrze nastawiona do takich specyfików..

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam jeszcze o kakao na włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat olejku z malin chyba jeszcze nie miałam, ale lubię wszelkie olejki w pielęgnacji ostatnio miałam z czarnuszki i ulubiony arganowy :)

    OdpowiedzUsuń