środa, 21 lutego 2018

179. Hoffen Beauty!
Heej kochani dzisiaj pokażę Wam produkty marki Hoffen Beauty,które bedą dostępne w biedronce. Są to kosmetyki Soraya. Mam Wam do pokazania trzy kremy do twarzy.Pierwszy z nich to krem 70+ wiec idealny dla osób,kobiet w starszym wieku. Jest to kremik, który wypełnia zmarszczki i bruzdy na dzień I na noc. Cudownie pachnie jak cała reszta kosmetyków,regeneruje skórę twarzy i odświeża. Następny to 40+ wypełnia on zmarszczki mimiczne,także na dzień I na noc,nawilża bardzo mocno I szybko redukuje zmarszczki. Skóra staje się bardziej jędrna. Ostatni to krem na młode zmarszczki,ma delikatny zapach,szybko się wchłania na twarzy. Używam go zawsze wieczorem na oczyszczoną twarz, dzięki niemu skóra jest gładsza i dobrze nawilżona.Chroni także skórę przed negatywnym wpływem wolnych rodników.Kolejne kosmetyki to Serum na młode zmarszczki,jest to malutki kremik mający 30ml. Serum nakładam przed użyciem kremy,o którym wspomniałam wyżej,jest to duet idealny. Oczywiście należy go nałożyć na oczyszczoną skórę. Posiada roślinną taurynę i cukier morski,który nawilża i stymuluje syntezę ceramidów w naskórku,co wspomaga procesy regeneracyjne. Dzięki niemu skóra wygląda na żywszą I pełną energii. Nastepny to kremik przeciwzmarszczkowy pod oczy I na powieki,stanowi dopełnienie z kremem 40+. Należy go nałożyć I delikatnie wmasować w okolice oczu. Idealnie sprawdza się pod makijaż,zawiera w sobie podwójną moc kwasu hialuronowego. Następne do maseczki na każdy dzień tygodnia od Dermika. Każda z nich jest na coś innego: pełnia blasku ( upiększa I nawilża) nasycenie ( nawilża i poprawia jędrność skóry) satysfakcja ( kojąca,przeciwzmarszczkowa) ukojenie ( łagodzi podrażnienia I poprawia koloryt skóry) perfekcja ( wygładza,nawilża) oczarowanie ( gładkość,promienna skóra) i energia ( usuwa objawy zmęczenia). Maseczka jest jednorazowego użytku,jej pojemność to 3ml. Mam jeszcze męskie kosmetyki,pierwszy to żel,peeling i maska w jednym,pachnie obłędni,troszkę ziołowo. Wygładza skórę, zmniejsza ilość zaskórników I odświeża. Zawiera pył wulkaniczny z Turcji, który oczyszcza twarz, również mocny mentol,który pobudza I chłodzi oraz energy booster ,czyli źródło tauryny,poprawia kondycje skóry. Następnie pasta oczyszczająca,która zawiera drobinki jak peeling. Należy ją nanieść na oczyszczona twarz i delikatnie wmasować,a później spłukać wodą. Usuwa martwy naskórek i dzięki temu twarz staje się milsza w dotyku. Zawiera energy fito-taurine czyli ektstrat z alg bogatych w, taurynę oraz active carbon,czyli coś dzięki czemu szybko z twarzy zostają usuniete zanieczyszczenia. Już ostatni kosmetyk to Hydro żel 30+. Usuwa zmarszczki,jest przeznaczony też dla mężczyzn, nawilża skórę I przywraca świeży wygląd.










22 komentarze:

  1. Z Soraya miałam ostatnio latem balsam z odpowiednim filtrem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maseczki mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. maseczki na każdy dzień tygodnia są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki z tej firmy!!!
    Jestem ciakawa tego kremu na dzien i na noc.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Maseczki chętnie wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nic z tej firmy, ale widziałam kilka ciekawych rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow serum na młode zmarszczki, coś nowego dla mnie :) Nigdy o tym nie słyszałam, a wydaje się naprawdę super. Zdecydowanie lepiej zapobiegać niż leczyć, więc może wypróbuję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam zestaw z Dermiki i nie jestem zachwycona jak wszystko mają plusy i minusy ;) w marcu będzie o nich post ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maseczki są super, dawno nic nie miałam od Soraya :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maseczki bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe te produkty - ale nie miałam jeszcze żadnego z nich.

    OdpowiedzUsuń
  12. UwielUwie tatfirne i kupuje często kreny!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam u siebie nic z tych kosmetyków.
    Wybacz, że to napiszę (nie złośliwie) ale jeżeli mogę doradzić, to nie fotografuj paznokci w takiej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie stosowałam żadnego z tych produktów, ale maseczki mnie zaciekawiły.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  15. ja rownież nie stosowałam żadnego z powyzszych produktów, ale chyba czas to zmienić ^^

    OdpowiedzUsuń