poniedziałek, 12 lutego 2018

177. Pablo Color/ Feria Young!
Heej kochani dzisiaj pokaże Wam dalszą kolekcje lakierów do paznokci od Pablo Color. Tym razem bedą to głównie odżywki do paznokci. Odżywki maja fajna konsystencje,dobrze sie nakładają I szybko schną,co jest zdecydowanym plusem. Oprócz odżywek mam jeszcze topy I odżywki ale z jedwabiem,także specjalne na rozdwajanie się paznokci,czyli idealna na kurację po hybrydach. Zaciekawił mnie także lakier wybielający I matujący. Zobaczcie jak wyglądają : 
Pablo Color --> KLIK






Mam Wam jeszcze do pokazania książkę od wydawnictwa Feeria Young. Autorką książki jest Natasha Preston,a książka nosi tytuł Silence. Książka opowiada o dziewczynie,Która milczy od 11 lat,nie mówi nic wyobrażacie to sobie? Nie rozmawia nawet z najbliższymi: mamą,tatą,bratem i najlepszym przyjacielem. Niestety nie może,bo coś jej nie pozwala, codziennie podejmuje walke z tym że jest wyśmiewana i uważana za dziwactwo bo ciągle milczy. Boi sie komukolwiek powiedzieć prawdę,w którą nikt nie uwierzy,przez co woli się poświecać. Aż któregoś dnia dzieje się coś przełomowego... Książkę bardzo szybko się czyta I bardzo wciąga, aż do ostatniej kartki. 
Wydawnictwo --> KLIK Feeria Young



26 komentarzy:

  1. Lakier matujący i wybielający - alez jestem ich ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłam odżywki Pablo Color :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post dear :) ♥
    I'm following you, visit my blog♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki lakierów do paznokci :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesłyszałam o tej marce produktów do paznokci. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie kupić taki lakier utwardzający:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz spotkałam się z ta marką lakierów u ciebie >3

    OdpowiedzUsuń
  8. sporo tych lakierów ;)


    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ;)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna i ciekawa kolekcja☺😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka może być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opis książki ciekawy. Chetnie przeczytam.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakiery tej marki widziałam w sklepie stacjonarnym. :) Poklikałam w linki i banery. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Książka wydaje się być b. interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam lakiery tej marki na blogach, ale osobiście nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam jeszcze tej marki kosmetyków, ale odżywka do paznokci by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie używałam odżywek, a ostatnio zaczęłam tych z Eveline i polecam :) Chociaż te co masz też mogłabym spróbować ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te lakiery, sama mam mnóstwo :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/czerwony-paszcz-w-pepitke.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa książka, taka chyba dość psychologiczna podejrzewam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chyba znów musze zmienić odżywkę do pazurków. Szybko się przyzwyczajają do jednego produktu..
    https://thewhiteprint.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. tą ksiazke z chęcią zamówie

    OdpowiedzUsuń