sobota, 3 marca 2018

181. A-sense/Aloe Fresh!
Heej kochani dzisiaj mam dla Was post, w którym pokaże Wam olej z nasion malin,który pochodzi ze sklepu a-sense. Olejek ten posiasa mocny aromat ale po użyciu go ulatnia się I pozostaje bezzapachowy. Ma on wiele zastosowań: na włosy, pomaga przy zniszczonych końcówkach oraz dodaje włosom blasku I siły. Ma także działanie przeciwzmarszczkowe, łagodzi podrażnienia,stany zapalne, również może być naturalnym filtrem przeciwsłonecznym,idealnie natłuszcza skórę I nawilża. W olejku znajdują się duże ilości kwasów Omega 3 I Omega 6. Odpowiadają one za zachowanie odpowiedniego bilansu wodnego skóry,dając uczucie miękkości I gładkości. Taka mała buteleczka,a ma tyle zastosowań! :) 
Używacie olejku z nasion malin? 
Olejek --> KLIK



Mam Wam jeszcze do pokania produkty pochodzące ze sklepu Aloe Fresh. Są to kolejne produkty w 100% naturalne. W ich skład wchodzi czysty sok z aloesu oraz połączenie naturalnych składników naturalnych. Nie zawierają one chloru ani parabenów. 
Pierwszy produkt do pasta do zębów wrażliwych, działa kojąco na ból zębów oraz dziąseł. Regularne jej stosowanie przyczynia się do wzmocnienia dziąseł oraz ustąpienia krwawienia z nich. Zawiera substancję Carboxymethylchitosan,który jest skuteczny w zapobieganiu ubytków I kamienia nazębnego. Substancja ta również działa antybakteryjne,pasta pozostawia długotrwałe uczucie świeżosci. 
Kolejną rzeczą jest spray odświeżający oddech,który eliminuje nieświeży oddech. Wystarczy rozpylić 1-2dawki bezpośrednio do ust,działa natychmiastowo. Zawiera aloes,nasiona grejpfruta,olejek z drzewa herbacianego. 
Ostatnim już produktem jest płyn do płukania jamy ustnej bez alkoholu. Działa antybakteryjnie,eliminuje noeświeży oddech,chroni dziąsła I zapobiega próchnicy. Dzięki dużej zawartości olejku z drzewa herbacianego przyczynia się do zatrzymania rozmnażania sie bakterii,ponadto łagodzi stany zapalne I działa kojąco. Ma mocny miętowy smak,idealny







30 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę te produkty

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tych produktach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty z sokiem z aloesu super;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przetestować, aloes jest świetny w pielęgnacji. :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tych produktów. Tak dopytam z ciekawości, te wszystkie efekty zauważyłaś już na sobie? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tym olejku z nasion jeszcze nie słyszałam. Trochę mnie odstrasza jego mocny zapach, ale może akurat - gdy zużyję dotychczasowe kosmetyki, których używam zakupię na próbę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe wpisy, również obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olej muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, ale aloes w składzie bardzo lubię ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam wymienionych produktów, ale bardzo lubię aloes więc chętnie bym je wypróbowała :) i ten olejek z nasion malin bo uwielbiam maliny!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako wielka fanka aloesu muszę spróbować! :> Oleju z pestek malin również używam i bardzo sobie chwalę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. olej z nasion malin miałam dawno temu

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam olejku z nasion malin, będę musiała go wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. love this post dear, so nice :)
    have a nice weekend! :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  16. ten olejek to by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam olej z nasion malin z innej firmy i dodaję go do maseczek glinkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie używałam takiego olejku :) kiedyś muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam na razie ulubiony olejek z matrix i nie zamienię go na nic innego:D

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam ten zestaw odswiezajacy;P

    OdpowiedzUsuń
  21. Olejki uwielbiam i oczywiście od czasu do czasu pojawia się u mnie również ten z nasion malin :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie wypróbuje te produkty od Aloe Fresh :)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne produkty! Zaciekawił mnie ten olejek z nasion malin, słyszałam o nim wiele dobrego i muszę go w końcu wypróbować :)
    Zapraszam do mnie Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz widze te produkty, fajnie, że są naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O, ciekawy jest ten olej, musi ładnie pachnieć, nigdy o nim nie słyszałam.

    Pozdrawiam i zapraszam,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Te produkty z Aloe Fresh mnie bardzo ciekawią ;)

    OdpowiedzUsuń