wtorek, 27 marca 2018

184. Selfie project/ Zaful!
Heej kochani mam dzisiaj dla Was post z kosmetykami Selfie Project, jest to marka,która oferuje kosmetyki do twarzy,do makijażu,pierwszy raz mam z nią styczność. Pokaże Wam produkty do ust,jak wiadomo o tej porze roku nasze usta są suche,popękane po zimie dlatego warto o nis zadbać,a z tymi produktami nasze wargi szybko wrócą do wcześniejszego stanu, a na dodatek produkty zapewnią uczucie nawilżenia. 
Moim ulubionym produktem jest olejek do ust malinowy,jego zapach jest obłędny,ma kolorek różowy,a na ustach jest to delikatny połysk różu, także nie musimy się obawiać że kolorek będzie nocny i wyrazisty. Naprawę świetnie nawilża,odświeża,a zapach długo się utrzymuje! Jest to olejek ze słodkich migdałów i jojoba. Usta po nim są idealnie miekkie,stanowi też super rozwiązanie pod szminkę. Zawiera witaminy A,E i F. Poprawia jędrność skóry i cofa popękane usteczka. 
Kolejny olejek to ten o zapachu jagodowym,zapach jest przepiękny,ale główne jego zadanie to nawilżenie i odratowanie ust popękanych,przesuszonych po zimie. Zawiera on kompozycje oleju Jojoba i z orzechów laskowych oraz witaminy A,E i F. Ma takie samo działanie jak powyżej opisany olejek.
Peeling do ust stosuje na oczyszczoną twarz,po zmyciu makijażu nakładam go kolistymi ruchami,a po kilku minutach  obficie zmywam wodą. Efekt jest natychmiastowy, usta są bardzo gładkie i odświeżone. Zawiera kryształki cukru i zmielone łupiny orzechów,które złuszczają naskórek i nadają zdrowy wygląd. Usta pozostają bez żadnych podrażnień,naturalne i piękne. Ponadto zapach również jest kuszący,jest to zapach maliny!
Ostatnim już produktem jest balsam do ust,który nakładam palcem. Jest on koloru zielonego i służy jako pomadka na nasze usta. Zapewnia ochronę ust,przywraca miekkość,regeneruje suche,spierzchniete wargi. Zawiera także witaminy A,E i F. Przywraca odpowiednie nawodnienie, a zapach to Mojito Mint,czyli cudowna mięta! 
Produkty znajdziecie tutaj ---> KLIK








Mam Wam jeszcze do pokazania cudowną spódniczke od Zaful,jest ona zamszowa,kolorek to brudny róż, ma ona pasek,który można zawiązać wokół talii i wygląda to bardzo fajnie :)
Co sądzicie? 
Prosze Was również o kliki,Będę wdzięczna i napewno zrobię to samo u Was! :) 
Zaful --> KLIK
Spódnica --> KLIK







30 komentarzy:

  1. Jagodowy olejek do ust brzmi.. smakowicie!:)


    Zapraszam na nowy post. A w nim relacja z pewnego eventu.
    Pozdrawiam serdecznie!♥
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna spódnica, ma piękny kolor oraz krój :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódniczka! :)

    Pozdrawiam ♥
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki ciekawie się prezentują , klik :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już o tym olejku, podobno jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten olejek do ust i bardzo fajny był

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna spodniczka. Klikniete kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka jest przepiękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. spódniczka mega jest! :D oczywiście wszystko kliknięte! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna spódnica ;) Bardzo fajnie wygląda w tym zestawieniu.
    Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta spódniczka jest boska, aż sama chyba się na nią zdecyduję :) Z marką kosmetyków się spotkałam, choć sama nie miałam styczności.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki z Selfie Project mnie zaciekawiły :)
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam jeszcze peeling z selfie project i jest super :) a ubrania cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Me encanta todos los detalles sobre esta entrada!!!Te espero por mi blog ,seguro que mi ultima entrada te gustara,espero tu opinion!!!saludos!!!
    💜💜💜

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka jest cudowna ! 💙 Pozdrawiam i zapraszam www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna spódniczka ;*
    super wyglądasz
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ładna stylizacja i śliczna spódniczka :)
    a kosmetyki bardzo fajne szczególnie balsamik do ust :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do kosmetyków, to wywołują fajne wrażenie, ale osobiście wolę coś matowego na ustach. A spódniczka jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spódnica rewelacyjna! :)
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tyle tego jest w tym poście, że normalnie nie wiem na czym oko zawieśić :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/zapowiedz-stylizacji-babyblue.html

    OdpowiedzUsuń