niedziela, 1 kwietnia 2018

185. Solange/Zdrowe podejście!
Heej kochani dzisiaj mam Wam do pokazania cudowny kremik marki Solange. 
Jest to sklep,w którym znajdziecie różne kremy na łuszczycę,zaczerwienienia oraz suchą skórę. 
Czytając na sklepie opis zauważyłam,że 98% osób,które testowały krem potwierdziły skuteczność,więc sama byłam ciekawa. 
Wybrałam krem dla wyjątkowo suchej skóry,niestety moja skóra po zimie potrzebuje naprawdę duuużo nawilżenia, krem przeznaczony do użytkowania na pięty,łokcie i kolana. 
Najbardziej byłam ciekawa jak się spisze przy łokciach, moje łokcie były okropnie suche,więc od razu przeszłam do testów z kremem,codziennie wieczorem nawilżając łokcie ale przy okazji kolana,które też były suche. 
Powiem Wam,że po dwóch tygodniach codziennego użytku efekt jest bardzo widoczny. 
Moja skóra wreszcie odżyła,zarówno łokcie jak i kolana są miekkie w dotyku i idealnie nawilżone,takiego efektu oczekiwałam,mogę Wam go bardzoo polecić! 
Jeśli chodzi o skład to mamy tam : awokado ( regeneruje skórę i pozostawią ją miekką)
konopię ( nawilża i regeneruje)
pantenol ( łagodzi naskórek,nawilża)
Pojemność kremiku to 50ml,muszę dodać że jest mega wydajny!
Jeśli też macie problem z suchą skórą po zimie to sięgnijcie po niego :) 
Krem --> KLIK





Mam Wam jeszcze do pokazania kolejną już książkę pochodzącą ze sklepu Zdrowe podejście,jest to sklep przypomnę,w którym możecie kupić książki,suplementy diety,olejki,maści,żele,środki czystości,mydła.. wszystko dla naszego zdrowia. Książka,którą tym razem pokaże nosi tytuł " Jedz pysznie i nie bój się cholesterolu " - Magdalena Makarowska. 
W książce znajdziemy miesiąc diety wraz z przepisami na każdy dzień z dokładnym przepisem,przepisy są świetne już kilka zdążyłam wypróbować i dzięki nim się przekonać jak zdrowo można zjeść coś słodkiego nie przejmując się kaloriami, ale przede wszystkim dbając o nas samych,by później nie odbiło się to na naszym zdrowiu. 
Zacznijmy od tego co to jest cholesterol? 
Cholesterol --> Cholesterol to organiczna substancja tłuszczowa (lipidowa) pełniąca w organizmie wiele pożytecznych funkcji. 
Wchodzi w skład błon większości komórek, uczestniczy w produkcji niektórych hormonów (np. płciowych) oraz w syntezie kwasów żółciowych. Bierze udział w wytwarzaniu witaminy D, odgrywa ważną rolę w pracy mózgu. 
Sam w sobie nie jest szkodliwy, niebezpieczny staje się dopiero jego nadmiar. miażdżyca,cuWiem,że dzięki tej książce sama uświadomiłam sobie samej,że często nie dbam o to co jem,bo się spieszę,bo lepiej smakuje ale nie zwracam uwagi co ma to w sobie,jakie wartości odżywcze? Pizza i wszelkie inne fast foody. 
Nadmiar cholesterolu prowadzi do chorób układu naczyniowego,np:cukrzyca,miażdżyca,otyłość.Zamieniłam w kuchni kilka składników na inne,nie zrezygnowałam z wielu rzeczy ale zastąpiłam je innymi,nie odczułam nawet znaczącej różnicy. 
Jako pierwszy przepis jaki wykonałam był to placek z owocami leśnymi,przepyszny,ale oprócz tego w książce jest mnóstwo ciekawych przepisów. 
Książkę znajdziecie tutaj --> KLIK
 Książka --> KLIK
Obecnie książka,jest na promocji,także polecam Wam bardzoo, jeśli macie w planach zacząć dbać o to co jecie,a przede wszystkim o swoje zdrowie! :) 










25 komentarzy:

  1. pięknie wydana z przyjemnością zapoznam się z nią

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie jak w takich książkach są ladne zdjęcia potraw.jeszcze bardziej mam ochotę je zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no książka wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym kremie, ale bardzo mnie zaciekawił! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Póki co nie potrzebuję ale będę pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do książki chętnie bym zajrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kremik wydaje się być bardzo fajny. :) Super, że działa. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie sie prezentuje ta ksiazka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Skuszę się chyba na ten krem, moje pięty potrzebują nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kremu nie znam, a ciasto wygląda apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten krem t coś dla mnie po zimie moja skóra jest bardzo sucha

    OdpowiedzUsuń
  12. O kremie nie słyszałam wcześniej, chętnie go przetestuje na mojej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. A nie wiem co to za krem :)
    Książka wydaje się ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Krem mnie zainteresował i muszę pomyśleć o jego zakupie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Krem ciekawy, ale bardziej to mnie książka zaciekawiła ;) Dieta mnie woła że czas na nią i każda taka książka sie przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj ja mam suchą skórę, szczególnie po zimie...mysle że ten krem by mi pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Książka wydaje się ciekawa i warta zakupienia :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń