czwartek, 19 kwietnia 2018

188. Cocoa Locks/ Cheers/ Rustykalne wesele!
Heej kochani,dziś po raz kolejny pokażę Wam shake,kakao na włosy Cocoa Locks,które stosuje już od czterech miesięcy i naprawdę zauważyłam świetne efekty. 
Kakao zawsze pije rano,wystarczą dwie łyżeczki i zalać mlekiem lub wodą,jak wolicie,ja osobiście polecam bardziej mleko :)
Włosy po nim stają się 
--> miękkie,
--> lśniące,
 --> lepiej się układają
--> szybciej rosną,
--> łatwo się rozczesują. 

Jedno opakowanie spokojnie wystarcza na miesiąc,na stronie sklepu możecie zobaczyć zdjęcia wielu dziewczyn i ich zmiany na włosach,zajrzyjcie  --> KLIK 




Cheers,to marka suplementów,które nie zawierają żadnych sztucznych barwników ani dodatków,produkty te są w kapsułkach. Na stronie sklepu znajdziecie : witaminę C, witaminę B,witaminę D 3 + K 2, potas organiczny,magnez,cynk B 6, Hair formuła, kwasy tłuszczowe omega oraz multiwitaminę. 
Ja właśnie testowałam kapsułki na włosy. Miały one za zadanie wspomóc wzrost włosów,wzmocnić je od nasady,poprawić stan skóry jak i paznokci,dodać blasku włosom,oraz zawierają w sobie źródło krzemu,który jest niezbędny do budowy tkanki łącznej. 
Jeśli chodzi o stosowanie to zażywałam dwie dziennie,popijając dużą ilością wody. Zauważyłam,że moje włosy są już w znacznie lepszej kondycji niż były,widoczny jest blask oraz na pewno to,że są silniejsze i bardziej odżywione. 
Zawierają w sobie Palmę Sabałową,która ma za zadanie wzmocnić organizm,przyczynić się do wzrostu włosów i ich lepszej kondycji.
Również Pędy Bambusa,które zawierają aminokwasy,minerały,białka i witaminy.
Także Skrzyp Polny,który wspomaga skórę i paznokcie, Odgrywa ważną rolę w budowie kości i tkanki łącznej.
Kwas Fosfatydowy,który przyspiesza wzrost.
KLIK







Rustykalne wesele,to kolejny sklep w którym znajdziecie różne ciekawe przedmioty z drzewa. Są tam dekoracje drewniane,plastry drewna, świeczniki,patery,pieńki,patyki.
Ja zdecydowała się właśnie na drewnianą paterę jednopoziomową. Jest ona wykonana z bardzo konkretnego drewna,jest ciężka ale bardzo dobrze wykonana,wizualnie wygląda bardzo ładnie,pachnie na dodatek. Myślę,że stanowi ciekawą dekorację, jeśli chodzi o przesyłkę to wszystko przychodzi dobrze zapakowane, więc w transporcie nic się nie zniszczy. Posłuży ona idealnie na jakieś desery lub jako element dekoracyjny. Jej wysokość całkowita to 20 cm ,średnica niższego poziomu to 17cm,a drugiego to 28cm.Drzewo to Brzoza,jest to gruba kora.
Co sądzicie ? :)








28 komentarzy:

  1. Wow, ta patera to niezły pomysł. Świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalna i bardzo fajna ta patera

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o kakao na wlosy. Niezla ta patera i oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrz jest świetna 😍
    Poklikałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam, ale jestem ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, hej :D Muszę w końcu ogarnąć te kapsułki na włosy, bo wiem, że mogę poprawić ich stan :D
    Twoja bluzka fajnie wygląda ze spodniami, chociaż ja mam taką w innym kolorze, ale często nosiłam ją ze spódnicą, np. z takimi rozkloszowanymi ;D
    A ten deser wygląda jeszcze bardziej apetycznie jak położyłaś go na tej brzózce ;) Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Patera - mistrzostwo świata :) A co do tego kakao na włosy - nigdy się z czymś takim nie spotkałam :) Zaciekawił mnie ten produkt, zwłaszcza że nie znoszę łykać tabletek itp więc wszelkiego rodzaju wspomagacze typu skrzypy i inne w tabletkach u mnie od razu odpadają :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o czymś takim :) Moje włosy są mało wymagające i zwykły olejek arganowy dodany do codziennej pielęgnacji daje im niezłego kopa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Paterka bardzo oryginalna i piękna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, pierwszy raz widzę taką paterę. Bardzo oryginalna, ale nie w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam produkty z drewna więc patera skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale piękna i oryginalna patera, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. taka drewniana podstawka mi się podoba :) fajne zdjęcia i śliczna Ty <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa ta patera ;) Z pewnością inna niż wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie stosuje takich suplementów bo wydają mi się one nierealne i mało prawdopodobne do działania, ale jeśli działa to super! A kakao to dobra sprawa :D Patera genialna ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Używam witaminy D+K w sezonie, też tej samej marki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega mnie ciekawią te produkty od Cocoa Locks :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny preparat do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wygląda ta patera :)

    OdpowiedzUsuń