piątek, 27 kwietnia 2018

189. Cosmepick/Pablo Color!
Heej kochani,pokaże dzisiaj Wam wspaniałe balsamy do ciała i peeling do ciała od Cosmepick. Jest to sklep,w którym znajdziecie ciekawe kosmetyki do pielegnacji ciała.
Ja wybrałam balsam do ciała o zapachu Dragon Fruit,jego pojemność to 150ml,jest bardzo wydajny, na dodatek cudownie egzotycznie pachnie,nawilża suchą skórę i pozostawia ją gładką. Zawsze używam go po kąpieli,na świeżo umytą skórę. Świetnie utrzymuje zapach! KLIK
Kolejny balsam to ten o zapachu Melona,jest to słodki zapach,zdecydowanie mój ulubiony,nawilża i wygładza skórę. Jego pojemność to 150ml,jest wydajny,aa na lato ten zapach jest świetny! KLIK
Ostatni produkt to peeling do ciała o zapachu kawy, jest to peeling gruboziarnisty,ujedrnia skórę i dodaje energii! Używam go najczęściej przed kąpielą nakładając okrężnymi ruchami na nogi,brzuch. Zapach jest intensywny,utrzymuje się po kąpieli. Peeling jest wydajny i starcza na długo,wystarczy troszeczkę by rozprowadzić na calym Ciele. Jestem nim zachwycona! KLIK





Mam Wam jeszcze do pokazania lakiery z Pablo Color,mają przepiękne kolorki,sami zobaczcie. Każdy z nich zawiera witamine A i E. Szybko schną, łatwo się nakładają, wystarczą dwie warstwy by zakryć płytkę paznokcia. Zajrzyjcie na sklep Pablo Color,tam znajdziecie oprócz lakierów szminki,błyszczyki,pomadki,tusze do rzęs, kredki do oczu oraz odżywki do paznokci. Lakiery oprócz zwykłych są jeszcze z efektem żelu,co świetnie wygląda na paznokciach! :)
Zobaczcie na cudowne kolorki:
Znajdziecie je tutaj: KLIK

















33 komentarze:

  1. Kolory lakierów mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery mają świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałyśmy jeszcze kosmetyków tych marek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. peelingi z cosmepick są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Estupendos productos!feliz puente de mayo preciosa!💜💜💜

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowości od cosmepick bardzo mnie ciekawią, a lakierach słyszałam, osobiście nie miałam styczności :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolorki mają lakiery typowo wiosenne:)SUPER


    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post tym razem w sportowym stylu :)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie marki są mi obce, pierwszy raz o nich słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są te lakiery do paznokci. :) I również jestem ciekawa ich innych produktów, właściwie pierwszy raz słyszę o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz lakierów Kochana :) przepraszam, że dopiero Cię odwiedzam, ale nie miałam dostępu do lapka :) teraz będę już na bieżąco :) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam lakiery od pablo color :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/jeansowa-kurtka-i-czerwona-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Markę Cosmepick znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne kolory tych lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam kiedyś peeling z Cosmepick, ale inną wersję zapachową :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorki super, ale produktów pielęgnacyjnych nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakiery super mają kolory!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lakiery od Pablo Color bardzo lubię :) Dobre i za niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cosmepick miałam kiedyś kilka rzeczy od nich

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe są te produkty do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Od Cosmepick miałam kiedyś eyeliner. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawią mnie produkty do ciała ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Różowy kolor świetny - mega energetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale fajna kolekcja lakierów! super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdzieś mi się już obiły te produkty, a kolory lakierów są prześliczne, ale niestety ja wolę hybrydy.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam zapach kawy. <3 Masz pokaźną kolekcję lakierów. :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Produkty do ciała mnie zachęcają zarówno wyglądem, jak i opisem.
    Pozdrawiam!
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety nie znam tych produktów, a wyglądają ciekawie ;) może kiedyś poznam je z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna szata graficzna tego zestawu kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lakiery do paznokci mają świetne kolorki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń