sobota, 7 kwietnia 2018

186. Biolonica/Biosmetica!
Heej kochani dzisiaj pokażę Wam dwa kosmetyki pochodzące ze sklepu Biolonica,jest to sklep,który posiada naturalne kosmetyki. 
Produkty te zostały stworzone z komórek macierzystych jabłoni,które regenerują skórę i odświeżają
,natomiast zawartość maseł i olei odżywia skórę,a łagodzenie zapewnia zawarty kwas hialuronowy
W swojej ofercie sklep posiada kosmetyki męskie i damskie : do twarzy,do rąk,krem po goleniu,pod oczy. 
KREM DO RĄK --> ma przepiękny delikatny zapach jabłoni,szybko się wchłania co jest zdecydowanie na plus,pozostawia skórę gładką i przyjemną w dotyku. Jest bardzo wydajny,wystarczy troszeczkę by rozsmarować na całej dłoni. Również ten krem świetnie odżywki suche skórki paznokci po zimie. Komórki zawarte w kremie zawierają metabolity,które zapewniają długowieczność komórek skóry. Stanowią też ochronę spowodowaną stresem i wpływa także na młodość naszej skóry.Sam krem powstał z naturalnych surowców pochodzących ze specjalnych upraw,kosmetyki posiadają 90% surowców pochodzenia naturalnego,to naprawdę sporo. KLIK
KREM PIELĘGNACYJNY DO TWARZY --> jest to hipoalergiczny do twarzy, ma za zadanie intensywnie nawilżyć skórę i pozostawić ją gładką i odświeżoną,zwalcza także wolne rodniki. Zawarty w nim kwas hialuronowy dba o młodość skóry, posiada on włókna kolagenowe,które dzięki wiązaniu cząsteczek wody zapewniają jędrność naszej twarzy. Zawiera także ekstrakt z Jabłka,który reguluje ilość wody w naskórku,nawilża i regeneruje skórę. Ma w sobie witaminy takie jak : A,B,C i K,kwasy AHA, fitoproteiny,flawonoidy, fenole. Organizm dzięki temu kremikowi jest chroniony przed zniszczeniem komórek. Skóra po nim jest idealnie gładka i dogłębnie nawilżona,polecam! KLIK





Pokażę Wam kolejne kosmetyki tym razem do włosów od Biosmetica, sklep ten posiada azjatyckie kosmetyki,są one ręcznie robione,unikatowe,znajdziecie tam takie marki jak Siam Botanicals oraz Herb Care. Zrobione z naturalnych składników,pachną Azją,dlatego byłam bardzo ciekawa zapachów. 
Mam szampon i odżywkę z trawą cytrynową i imbirem,jest to idealny duet,włosy po odżywce są bardzo miękkie i lśniące. Pojemność odżywki to 220g a szamponu to 100g. bardzo dobrze się pieni,jest bardzo wydajny pomimo małej ilości. Szampon oczyszcza włosy i odżywia.poprawia ich kondycję,włosy fajne się po nim układają,nie są oklapnięte, zestaw ten nie zawiera żadnych barwników i konserwantów. Jeśli chodzi o zapach jest on delikatny,ale piękny. Marka Siam Botanicals to tajlandzka marka,która produkuje kosmetyki naturalne,organiczne,oraz tworzy opakowania ekologiczne dla środowiska. KLIK
W sklepie znajdziecie inne szampony z tej samej serii,ich cena to 44,99zł.
Przetestowałam także maskę w pudrze,która jest z dodatkiem złota płatkowego, marki Herb Care, ma ona 60g,wystarczy małą łyżeczkę maski zamieszać z wodą i nałożyć na twarz,po 20 minutach intensywnie spłukać wodą.Jest ona koloru słabego żółtego, jest to maska która dogłębnie nawilża twarz,jestem zachwycona jej efektem,uwielbiam takie maseczki,które sami przygotowujemy. Idealnie oczyszcza twarz z resztek makijażu,ujędrnia twarz i oczywiście wygładza. Zawiera w sobie aloes,który koi skórę,zawarte w niej złoto płatkowe redukuje zmarszczki,rozświetla twarz oraz nadaje zdrowy wygląd. Usuwa także obumarły naskórek,przebarwienia,pomaga w walce z trądzikiem,łagodzi podrażnienia. Jest to kolejny produkt,który szczerze polecam! KLIK







26 komentarzy:

  1. Produkty do włosów wydają się być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki Biolonica mam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty warte uwagi natomiast cena troszkę wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuszą mnie kosmetyki Biolonica, z checią poznam ich asortyment.

    OdpowiedzUsuń
  5. na razie mazideł mam aż nadto:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie testuję kosmetyki marki Biolonica - dokładnie ten sam zestaw co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę te kosmetyki. Bardzo ładnie przyszly zapakowane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Markę gdzieś już widziałam, ale nigdy nic nie miałam i nie planowałam kupna, teraz wiem że wato nowości testować.. u każdego działanie może być inne :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna seria kosmetyków! Kusi mnie szczególnie ten krem do rąk

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie slyszalam o tych kosmetykach, ale samo opakowanie zacheca do zakupu.
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki, ale wygląda zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam marki, ale coraz więcej jej ostatnio na blogach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba pudełko w którym przysłane były produkty! Nie znam tych kosmetyków, ale wyglądają super i naturalnie :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie pakują te produkty, nie miałam okazji ich testować ale muszę to zmienić :)
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie 😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie testowałam jeszcze tych produktów :) Z wielką chęcią kiedyś wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam już dziś o nich i bardzo ciekawią mnie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe kosmetyki, szczególnie zainteresowały mnie kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kosmetyki zapowiadają się naprawdę ciekawie. Podoba mi się ich szata graficzna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam okazji testować tych produktów a bardzo mnie zaciekawiły! Będę musiała je koniecznie przetestować na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam ich ale ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tą jabłkową serię chętnie bym sama wypróbowała☺
    Poklikałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też nigdy nie słyszałam o tej marce :D

    OdpowiedzUsuń
  23. szczerze mówiąc, nie słyszałam wcześniej o tych kosmetykach. Ale te pachnące jabłonią z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń