niedziela, 18 marca 2018

183. Vascno Nails/ Eplakaty!
Heej kochani,dzisiaj mam Wam do pokazania kolejne cudeńka - lakiery hybrydowe do paznokci od Vasco Nails. Lakiery te zapewnią Wam długotrwały efekt na paznokciach,pędzelek jest świetny,nie ma żadnych problemów z nałożeniem lakieru. Wystarczą dwie warstwy by pokryć naturalny kolor paznokcia. Jeśli chodzi o wybór lakierów na stronie sklepu,to jest on ogromny,nie mogłam się zdecydować. Bardzo spodobały mi się te z nowych kolekcji : 
-- > For French
--> Galaxy Cat Eye 3D
--> Thermo Color
--> Platinum Chic
Kolory naprawdę robią wrażenie, te na które ja się zdecydowałam to 
701 - Cristal, to przepiękny lakier o gęstej konsystencji w srebrnym kolorze
083 - Purple Shine to cudowny pastelowy odcień fioletu 
059 - Steel Gray to idealny odcień szarego 
138 - Galaxy Cat Eye Ida to połączenie zieleni z brokatem
Mam jeszcze base i top,które tworzą idealny duet z lakierami kolorowymi.
Zobaczcie jak się prezentują na paznokciach,kolejne kolorki będziecie mogli zobaczyć na instagramie,już niebawem!
Sklep ---> KLIK








Mam Wam jeszcze do pokazania plakaty,pochodzące ze sklepu Eplakaty. Znajdziecie tam mnóstwo plakatów,obrazów,fototapety,kubki,ramy,antyramy do oprawy zdjęć. Jeśli chodzi o tematy to jest ich mnóstwo: przyroda, kulinaria,kwiaty,ludzie,mapy,krajobrazy,sztuka,sport,anime,motywujące oraz wiele innych. 
Plakaty są w różnych wymiarach,więc każdy znajdzie coś dla siebie.
 Później można do niego dobrać ramkę bądź antyramę, ja wybrałam to drugie,możecie zobaczyć na zdjęciach jak się prezentują. 
Wszystko przychodzi bardzo dokładnie zapakowane,więc nie musicie się obawiać,że coś w trakcie transportu ulegnie zniszczeniu.
 Jakość obrazów jest bardzo dobra muszę przyznąć,kolory są intensywne i wyglądają tak jak na zdjęciach,nie ma żadnej sprzeczności. 
Plakaty te idealnie mogą ozdobić nasze wnętrze lub możemy je gdzieś położyć tak jak ja to zrobiłam na biurku,myślę,że to wygląda to dobrze. 
Miałam wielki problem na zdecydowanie się na konkretne plakaty,ponieważ wiele mi się podobało. Na stronie sklepu istnieje także opcja stworzenia plakatu bądź też obrazu z własnego zdjęcia,to świetny pomysł na prezent lub dla samego siebie. 
Jeśli jesteście zainteresowanie tymi plakatami lub innymi zachęcam Wam do zajrzenia na stronkę, link podaję Wam niżej,a dodatkowo jest ona pasku bocznym. 
Co sądzicie o tych obrazach,które wybrałam ? :)
Znacie ten Sklep? :)
Eplakaty --> KLIK









24 komentarze:

  1. Podoba mi się ten błyszczący srebrny!:)

    Zapraszam na nowy post ♥
    Mój blog - KLIK
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten plakat z ananasem jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze tych lakierów, ale czytałam wiele pozytywnych opinii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki od lakierów, jak dobrze czytać u Ciebie o takich nowinkach :)
    Miły post, kiss :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory tych lakierów, a poza tym, to muszę się za nimi rozejrzeć. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Plakaty bardzo ładnie się prezentują :) Może sama jakieś zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te plakaty są bardzo estetyczne takie pasujące tak naprawdę do większości wnętrz :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. O tych lakierach hybrydowych słyszę po raz pierwszy, Twój manicure wspaniale w nich wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie plakaty to świetna ozdoba pokoju

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolorki :) plakaty są śliczne! Lecę na stronkę zobaczyć co jeszcze tam mają :) ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słyszalam nigdy o tych lakierach, ale widzę wspaniałe kolory :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie robiłam hybrydy.... Plakaty są bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam hybrydowych lakierów. Podoba mi się Twoje mani, śliczne połączenie kolorystyczne. :)
    Plakat z ananasem- super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne pazurki! Takie plakaty to świetny pomysł na dekorację. Bardzo je lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ładne mani ;) Lubię takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się Twój manicure! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio bardzo polubiłam lakiery hybrydowe mimo, że na początku byłam ich przeciwniczką. Jakoś przekonały mnie do siebie tą długotrwałością :)
    Świetnie Ci wyszły! Brokatowy bardzo mnie przekonuje :)
    Oba plakaty są piękne. Bardzo klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam ten srebrny i bardzo go lubię ;) Plakaty śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znałam tej firmy lakierów hybrydowych, ale osobiście kupuję jakieś tanie zamienniki z Aliexpress i też jestem bardzo zadowolona, bo lakiery dobrze kryją, długo się trzymają i nie przepłacam :)
    Plakaty są super! Właśnie szukałam czegoś ciekawego, żeby sobie sprawić do pokoju na ścianę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Od nich mam cały zestaw hybryd i te plakaty są również świetne :)

    OdpowiedzUsuń