wtorek, 13 marca 2018

182. Clean Beauty/ Isabellnails!
Heej kochani dzisiaj pokażę Wam książkę wydawnictwa BUCHMAN - Clean Beauty.
 Książka ta zawiera przepisy na kosmetyki z lodówki,uważam że to super sprawa,bo możemy je zrobić same! 
Autorkami tej książki są : Elsie Rutterford i Dominika Minarovic.
 W książce jest zawarte mnóstwo przepisów,a wszystkie są naturalne,więc myśle że to najwyższy czas by dzięki niej zadbać o siebie,zwrócić uwagę czym tak naprawdę nawilżamy nasze ciało,twarz,włosy,a przede wszystkim zwrócić uwagę na składy tych kosmetyków.
 Przepisy te są szybkie,także nie musimy się zamartwiać tym,że taka pielęgnacja jest bardzo czasochłonna,ponieważ zrobimy je w kilka minut. W książce znajdziemy przepisy DIY na włosy,ciało,twarz. 
Książka ma przepiękną szatę graficzną,co możecie zobaczyć na zdjęciach. Większość składników,z których możemy same przyrządzić kosmetyki mamy w domu.
 Są to produkty takie jak : miód, imbir,kawa,olej rycynowy,olej jojoba,olej kokosowy,masło shea,cukier trzcinowy, mieszając je z innymi produktami uzyskamy podobne kosmetyki,jak te które kupujemy na drogeryjnych półkach za naprawdę sporo pięniędzy. 
Autorki książki to wspaniałe kobiety,które połączyła pasja do zdrowego trybu życia oraz miłość do urody. 
Po przeglądnięciu tej książki sama przejrzałam skład kosmetyków,których używałam i zaczęłam testować te z tej książki. 
Jeśli Wy też chcecie zadbać o Waszą skórę robiąc naturalne kosmetyki to tak książka jest dla Was! :)
Wydawnictwo Buchman --> KLIK








Mam Wam jeszcze do pokazania lakiery hybrydowe pochodzące z nowego sklepu internetowego z lakierami hybrydowymi oraz całym asortymentem potrzebnym do wykonania paznokci  : urządzenia,akcesoria,ozdoby,płyny,preparaty. Lakier na paznokciach utrzymuje się do trzech tygodni,więc to naprawdę sporo,jestem zadowolona. Nie pojawiają się żadne odpryski,a pędzelkiem bardzo fajnie i sprawnie się maluje płytkę paznokcia. Wystarczą dwie warstwy by całkowicie pokryć naturalną płytkę. 
Posiadam witaminową bazę,która zawiera witaminę E i B5 i dzięki temu wzmacnia paznokcie i zmniejsza skłonność do łamania paznokci oraz rozdwajania. Na stronie znajdziecie także inne bazy,np. 2 w 1 to szybsza wersja,bo dzięki temu zaoszczędzimy czasu. Jeśli chodzi o wybór lakierów to jest on ogromny,nie mogłam się zdecydować,mnóstwo odcieni więc każdy znajdzie coś dla siebie.
 Oprócz standardowej kolekcji to znajdziecie jeszcze kolekcję : Neon Stars, Cat Eye oraz Thermo Line. 
Pokażę Wam jakie kolorki wybrałam i efekt na paznokciach,niebawem zobaczycie kolejne kolory na moim instagramie :
Sklep -- > KLIK









29 komentarzy:

  1. Książka zapowiada się bardzo, bardzo ciekawie :) super recenzja, bardzo zachęcająca, myślę że gdy tylko będę miała okazję na pewno bliżej się z nią zapoznam :) Świetne lakiery!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę interesująca książka. :) Na razie nie planuję wykonywać kosmetyków samodzielnie, ale kto wie, może w przyszłości zacznę? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zdecydowanie zbyt leniwa na samodzielne przygotowywanie sobie kosmetyków, ale kto wie może kiedyś sięgnę po tę książkę :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Rowniez jestem za leniwa na samodzielne przygotowywanie kosmetykow, ale propozycja ciekawa :) Fajne tez lakierki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O książce nigdy nie słyszałam, ale bardzo mnie ona zaciekawiła ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa z tą książką. Przynajmniej nic sie w domu nie zmarnuje gdy będziemy robic takie pyszności dla zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka wygląda na bardzo interesującą, chętnie zrobiłabym jakieś mikstury :-) Z Isabellenails nie miałam jeszcze żadnych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w końcu muszę kupić książkę i Robić paznokcie 💚💚

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie blogowe kosmetyki, propozycje jakiś preparatów, reklamy ciuchów, to jednak zawsze jest i będzie kobiece. Ciekawe przestawiasz produkty. Dodaję bloga do obserwowanych.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/03/elizabeth-i-jej-ogrod-elizabeth-von.html

    OdpowiedzUsuń
  10. I książka i lakiery zapowiadają się bardzo ciekawie!
    Właśnie piję kawkę i zamarzyła mi się ta książka do kawki :)
    Miłego dnia, kiss!
    http://teddyandcrumb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakiery bardzo mnie zaciekawiły

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie również zainteresowała ta książka. Chętnie zrobiłabym sobie sama kilka kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne pazurki i ciekawa książka ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ta książka i piękne masz pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ta ksiazke i moze juz niedługo cos z niej zrobie

    OdpowiedzUsuń
  17. Książka zapowiada się się ciekawie :) Myślę, że warto przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne paznokcie Kochana 🌸❤️🌸❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. Książka warta zainteresowania :) Ja polecam książkę pewnej blogerki ,,Jak być glam" są w niej zawarte porady dla dziewczyn na różne tematy:)
    Dodaję Twój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o tej książce ale bardzo mnie zainteresowała ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. O książce wcześniej nie słyszałam :) Lakiery chciałabym przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam o tej książce i zapowiada się bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo! Nie słyszałam o tej książce! Muszę ją mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. masz prześliczne paznokietki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo interesująca książka:)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń